Klantenservice
Voor alle vragen, opmerkingen, onduidelijkheden of wat dies meer zij, kun je contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste beste om zo snel mogelijk te reageren.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling geplaatst via de webshop retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je hebt als online consument bepaalde rechten die wij hoog in het vaandel hebben staan. Deze online-rechten kun je nalezen onder Algemene Voorwaarden.
In het kort komt het er op neer dat je met online aankopen het recht hebt om deze tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Dit is het zogenaamde herroepingsrecht.
Maar, stuur niet zomaar een pakket terug zonder eerst contact met ons op te nemen. Wie weet komen we tot een andere oplossing.
In geval van retour van je online bestelling krijg je het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Pakketpost-kosten bedragen in Nederland circa € 6,95 per pakket. Voor exacte kosten raadpleeg je eigen vervoerder.
Let op: voor aankopen gedaan in onze fysieke winkel gelden niet dezelfde voorwaarden! Een fysieke winkel kent andere wettelijke retourneer-voorwaarden. Deze staan op de kassabon vermeld.
Indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht voor je online aankoop, dien je het product, met alle geleverde toebehoren in originele staat en in een ongeopende en onbeschadigde verpakking aan ons terug te sturen. Vooraf dien je het herroepingsformulier in te vullen en naar ons via e-mail of post toe te sturen. Klik hier voor het herroepingsformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.